Junior financieel medewerker For sale

Goedgekeurde en geverifieerde opdracht

Item Features

  • Price Range: low
  • Payment Type: fixed
  • Item Type: sell
  • Condition: new
  • Warranty: yes
  • Status: open

Functiebeschrijving

𝗛𝗼𝗲 𝗷𝗶𝗷 𝗶𝗺𝗽𝗮𝗰𝘁 𝗴𝗮𝗮𝘁 𝗺𝗮𝗸𝗲𝗻 𝗯𝗶𝗷 𝗤𝘂𝗶𝗰𝗮𝗿𝗴𝗼.
Als Financieel medewerkerben je verantwoordelijk voor de belangrijkste financiële taken binnen de organisatie. Deze taken zijn cruciaal voor ons succes! Je zorgt ervoor dat de financiële administratie netjes en volledig is, maar je bent ook aanspreekpunt voor onze klanten en leveranciers die financiële vragen hebben. Doordat jij altijd het overzicht bewaart en alles onder controle hebt kan Quicargo snel schalen en zo draag je direct bij aan de groei van de organisatie! Dit is de perfecte kans voor jou als je graag met cijfers werkt en het liefst bezig bent met details en analytische taken. Je vrienden omschrijven jou als gestructureerd en precies én dat is precies wat jou in deze rol sterk maakt! Je gaat nauw samen werken met ons Operations team, dit is het team dat alle orders in ons platform monitort. Quicargo groeit hard en jij kunt meegroeien! Er is veel ruimte om meer verantwoordelijkheden op te nemen binnen het Finance team.
𝗠𝗮𝗮𝗿 𝘄𝗮𝘁 𝗴𝗮 𝗷𝗲 𝗽𝗿𝗲𝗰𝗶𝗲𝘀 𝗱𝗼𝗲𝗻? Je bent in feite verantwoordelijk voor onze boekhouding en een aantal backoffice taken, dit houdt o.a. het volgende in: • Debiteuren en crediteuren beheer; • Financiële analyses mbt omzet en cash flow; • Facturen uitsturen; • Het opzetten en verbeteren van de financiële processen binnen Quicargo; • Ondersteunen bij financiële rapportages op strategisch niveau (maand-, kwartaal-, jaarafsluitingen etc.) • Ondersteunende backoffice taken;
𝗪𝗶𝗲 𝗯𝗲𝗻 𝗷𝗶𝗷? • Je hebt een achtergrond in Finance, Economie of Bedrijfskunde; • Je hebt tot 0-2 jaar werkervaring in een financiële rol, stages tellen ook; • Je spreekt vloeiend Nederlands en voelt je comfortabel om in het Engels te communiceren; • Je hebt ervaring met Exact Online en bent een ster met Excel.Nog geen ervaring met Exact Online?Dat is geen probleem, want jij hebt altijd snel nieuwe systemen onder de knie; • Je leert snel, bent proactiefen gaat verantwoordelijkheid niet uit de weg; • Jij hebt altijd alles onder controle en weet dat het soms neer komt op details; • Je weet altijd goed verwachtingen te managen, zowel intern als extern; • Het is een groot voordeel als je al eerder bij een startup of scaleup hebt gewerkt;
𝗪𝗶𝗲 𝘇𝗶𝗷𝗻 𝘄𝗶𝗷? Wist je dat 50% van de vrachtwagens in Europa leeg of deels leeg rondrijden? Dit kan dus véél efficiënter en duurzamer, dat is wat wij doen! In ons online platform matchen we vervoerders aan bedrijven die vervoer nodig hebben. We werken elke dag hard met een ambitieus en jong team om de toekomst van logistiek te veranderen!
𝗪𝗮𝘁 𝗯𝗶𝗲𝗱𝗲𝗻 𝘄𝗶𝗷? • Een marktconform salaris gebaseerd op jouw werkervaring met 25 vakantiedagen; • Reis- en onkostenvergoeding; • Een jong en internationaal team; • De kans om deel uit te maken van een snelgroeiende startup; • Volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en door te groeien; • Een gaaf kantoor in B.Amsterdam, met goede koffie, lunch en vers fruit; • Regelmatig teamuitjes én elk jaar een legendarisch Quicargo feest
Heb je interesse? Twijfel dan niet en solliciteer direct! Voor vragen kan je altijd contact op nemen met onze HR Manager Mariëlle door te mailen naar marielle@quicargo.com.
  • Delen:
Menu